KEVE programot intézményünk 2. osztályában sikeresen megvalósítottam. Játékos, szemléltető módszerekkel, differenciáltan adtam át a tudást, együttműködve rendőrtársammal. Változatos munkaformákkal, digitális tananyaggal és szituációs gyakorlatokkal motiváltam a gyerekeket a tudás megszerzésében.
Sort kerítettünk tanulmányi sétákra, ahol megfigyeléseket végeztünk a környezetünkben lévő forgalmi rendben és rögzítettük a tanultakat. Iskolarendőrünk kíséretében gyakoroltuk a szabályos átkelést, a tananyagban szereplő jelzőtáblákat, azonosítottuk. Tanulóink örömmel fogadták ezeket az alkalmakat, legjobban a közlekedés szereplőinek gyakorlása tetszett nekik, ahol felépített pályán haladhattak.
A program zárásaként látogatást tehettünk a Rendőrkapitányságra, ahol betekintést nyertünk a rendőri munkakörbe, eszközökbe, helyiségekbe. A gyerekek aktívan vettek részt az órákon, izgatottan várták a következő alkalmat, ami számomra is pozitív visszajelzés.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |