Az idei tanévben a Fenntarthatósági témahéten intézményünk a talaj védelme és biodiverzitása, a megújuló energiaforrások, tudatos fogyasztás és hulladékok témakörét dolgozta fel.
Alsós korosztálynál a talaj élővilága, hiszen ők még játéktevékenységükből fakadóan közelebb állnak a talajhoz, természethez.
7-8. évfolyam, illetve a készségfejlesztős korcsoport a tudatos vásárlásról és felesleges hulladéktermelésről szerezhettek ismereteket. Középpontba került a megújuló energiaforrás fogalma, fajtái, az energiahasznosítás folyamata és környezetkímélő hatásai.
A középiskolásaink és az autizmus tanulók megfigyelték a talajban fejlődő életet, magokat vetettek és nyomon követték a változásokat.
A projekthéten a tanulói ifjúság digitális tananyag formájában dolgozta fel a témákat, majd tudásukat plakátokra rögzítették.
A fenntarthatósági témahét célja: a gyerekek együtt munkálkodva szerezzenek értékes tudást, alkalmazzák és elmélyítsék az ismereteket és hasznosítsák a már meglévő környezetükben fellelhető anyagokat. A témahét sikeresen zajlott, sokszínű, értékes munkák készültek.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |